FUJI Ritės vieta T-DPSKN20 sertifikuotas prekes Grafito Ritės Sėdynės - T-DPSKN20 --meškere Ritės Sėdynės

€13.46

SKU: i20
Kategorija: Žvejyba
Dalis socialinės žiniasklaidos:

Žymos: žuvų lazdele, Aliuminio Ritės, ritės žvejybos ritės, fujifilm instax mini 11 popierius, adebaran žvejybos ritės, žvejybos ritės sougayilang, fuji ritės sėdynės, remonto lazdele patarimas, fl ritės, FUJI.

Ritės Sėdynės : T-DPSKN 20

Jei turite didelį užsakymą , prašome susisiekti su mūsų darbuotojais .Pažadame: Didmeninė turi būti aukštos kokybės ir žemos kainos

Pristatymas delay & Sekimo numerį

1. Sekimo numerį bus išsiųsta jums elektroniniu paštu, kai mes išsiųsti jūsų užsakymą.Jei yra bet koks delsimas, tai gali būti dėl blogų oro sąlygų arba pasirinktinį patikrinimą.Jei jūs vis dar negali gauti elementą per 25DAYS, pls susisiekti su mumis.

2.Mes stengiamės, kad jums gauti norimus produktus kaip įmanoma greičiau.Jei gausite klaidingą produktams, dėl laivybos klaidą, prašome susisiekti su mumis dėl keitimo ar grąžinimo.Jei jis sugadintas , prašome atsisakyti priimti ir susisiekti su mumis kaip įmanoma greičiau.

3.Mes neatsakome už netinkamus ar nepristatyti adresą.Prašome pateikti mums jūsų vardas, adresas, Telefono numeris ir įsitikinkite, kad jūsų pristatymo adresas yra teisinga ir siekinys.

Grąžinimo Politika: Būklė pardavimo išmokos turėtų būti gautas per 3 dienas nuo aukciono pabaigos.Visi ne mokėti laimėtojui bus pranešta.Produktų, be jokių kokybės problema negali būti grąžinti.Produktai su kokybės problema, per 7 dienas galima grąžinti ir grąžinti pinigus.Produktai su kokybės problema, per 30 dienų gali būti grąžinami ir keičiami.Produktai su kokybės problema, per 1 metus gali būti grąžinta ir suremontuotas.

·Pastaba: Prašome laikyti jį geros būklės ir klientui reikia mokėti už grąžinimas prekių, ačiū:)

KIEKVIENAS PRODUKTAS GAVO 12 MĖNESIŲ GARANTIJA!!

Atsiliepimų Politika-Klientas visada NĖRA.1 Mums rūpi mūsų vertingų klientų ir suprasti problemų ir nusivylimų, jums gali turėti, ir bus stengiamės, kad išspręstumėte problemas..Mes stengiamės atsakyti į visus laiškus kaip įmanoma greičiau, bet dėl didelės paštu garsas tai gali užtrukti mums atsakyti.Iš anksto dėkojame už jūsų kantrybę!Susisiekti su mumis prieš paliekant neigiamą, rasime sprendimą, kad atitiktų jūsų reikalavimus ir padidinti pasitenkinimą.Dėl kai kurių ISP filtro parametrai, gali būti neįmanoma gauti mūsų elektroninio pašto atsakymus; jeigu jūs turite problemų gauti mūsų laiškus, jums gali tekti naudoti kitą el. pašto paskyrą, susisiekite su mumis. ·Jei esate nepatenkintas prekės dėl kokios nors priežasties per 3 dienas nuo prekės gavimo, galite grąžinti ją grąžinti pinigus(atėmus shippng).

Darbo Laikas:

Pareiga

Sekmadienis

Šeštadienis

Per darbo laiką ,mes galime suteikti jums greitai reaguoti.Jei mes iš darbo ,prašome būti kantriems ir daug duoti mums šiek tiek daugiau laiko ,o ne tiesiog palikti neutralų ar neigiamą grįžtamąjį ryšį, be komunikacijos ,dėkoju už jūsų bendradarbiavimą !

Prekės Pavadinimas NooNRoo
tvirtinimo spalva Skiedra

Parašykite savo atsiliepimą!

Jums taip pat patiktų

įstaiga, td, th { font-family: Comic Sans MS; font-size: 12px; color: #636363; } body { margin-left: 0px; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; } a { color: #636363; text-decoration: none; } a:hover { text-decoration: none; color: #636363; } a:active { text-decoration:

€11.35 €7.26
Išpardavimas Kokybė Super Light Sunku Anglies Pluošto Teleskopinis meškerykotis Gėlo vandens Vertus Polių 2.7/3.6/3.9/4.5/5.4/6.3/7/8/9/10M Stream

Kokybė Super Light Sunku Anglies Pluošto Teleskopinis meškerykotis Gėlo vandens Vertus Polių 2.7/3.6/3.9/4.5/5.4/6.3/7/8/9/10M Stream " Pole
Kaip gamintojas, mes teikiame aukštos kokybės, bet žemos kainos produktų!Jei meškerykotis yra sugadintas, mes galime suteikti atsarginės dalys. dovanų 01. Visi juostos, mes Nemokamai 2/8 kietumas sukasi tip top 2 dalių, 1/9 kietumo kietas tip top 1 dalis! 02.

€29.58 €15.09

Savybės: 1.Automatinis krepas, kai žuvų kanda kablys, žuvis linijos yra traukiamas traukti mechanizmą, meškere bus automatiškai pereiti, elastingumas yra stipri, ir jautrumas yra didelis. 2.Naujas varantys nuleistuko mechanizmas, aukštos kietumas pavasaris, vienu prisilietimu.

€3.60 €3.16

DONQL Teleskopine meškere Verpimo 1,8 m-3,0 m Anglies Pluošto Ultrashort Kelionės Daugiafunkcį Teleskopine meškere Žuvys Polių Funkcija 1.Puikus meistriškumo superhard meškere 2.Pagamintas iš aukštos anglies medžiaga, todėl aišku, anglies grūdų gali būti vertinamas

€13.59 €9.52

Vadovas Žiedas : Alconite Žiedo Medžiaga: Sustiprinta Aliuminio Oksidas Žiedo Spalva : Juoda siūlome 2 rūšių pakuočių: nustatyti ir vieno dydžio RINKINYS : 2 krepšiai (24pcs) sumaišykite, vienas maišelis dydis : #4/5/5.5/6/7/8/10/12/16/20/25/30 .Iš viso 12pcs .mes

€4.34

Aprašymas: SUPER KOMPAKTIŠKAS: 9' ir 12' Tenkara juostos žlugo tik 14.8 cm / 37cm, Svoris 9':1.46 oz/41.66 g, 12':2.5 oz/(danija) 71,4 g be pakuotės.Lengvai supakuoti į kuprinę ar diržas maišelį, dviratį, kelionę ar oro skrydžių. DAUGUMA VANDENS SĄLYGAS: 9'

€33.69 €26.95

[xlmodel]-[custom]-[53760] Specifikacija: Visiškai naujas ir aukštos kokybės. * Suderinamas: 1.Spalva: Sidabrinė(kaip foto). 2.Kostiumas: jūros žvejyba, valtis, žvejyba, geriausia ledo meškere jūros mesti lazdele. 3.Medžiaga: Stiklo

€5.55 €3.39

Mes siūlome nuolaida didelis kiekis.Kviečiame susisiekti su mumis! Rašiklio dydžio meškere yra ištraukiamas, puikiai tinka situacijose, kai viso dydžio žvejybos įrankių yra nepatogu. Aukštos kietumas žvejybos ritės su pirmyn ir atgal reketas, sustoti ir vilkite

€15.79 €10.73

FUJI MKG Vadovus Nustatyti Apima: 4pc kiekvienos dydis yra 1,5 S/2S/2.3 S šis vadovas withour žiedas,be Logotipo Kainos yra už 12pcs Vadovus, jei norite, kad kitą dydį/set, prašome susisiekti su mumis.

€19.72 €10.06

Strypas Modelis (M) Skyriai Lankstymo (mm) Nekilnojamojo Ilgis (M) Anglies strypo svoris (g) Top dia (mm) Užpakalis dia (mm) 8m 9 123 8.0 320 1.4 23.8 9m 10 112 9.0 398 1.4 26.8 10m 11 109 10.0 480 1.4 28.5 11m 12 109 10.7 578 1.4 31.1 12m 13 109 11.66 678 1.4 33.2 13m 14 109 12.58 776 1.4 35.5 14m 15 123 13.45 882 1.4 37.8 15m 16 123 14.38 998 1.4 39.7 Pastaba: Svoris

€37.76 €35.49

Vadovas Žiedas : NAK Žiedo Medžiaga: Silicio Karbidas Žiedo Spalva : Juoda siūlome 2 rūšių pakuočių: nustatyti ir vieno dydžio rinkinį : Vienas rinkinys apima 12pcs (maišas) .mes jums išsiųstas 1 maišeliai.Žiedo dydį, kaip nurodyta toliau : #4/#5/#5.5/#6/#7/#8/#10/#12/#16/#20/#25/#30

€6.13

GHOTDA Rankų Žvejybos Polių Aukštos Kokybės PASTABA: Rankinis Matavimas.Prašome leisti kai nedidelis skirtumas. Pagrindinė Informacija Strypo Tipas: Stream Vertus Polių Tonacija: Kietas Modelis: 2.7 M / 3.6 M/ 4,5 M/ 5.4 M/

€8.05 €5.23
Išpardavimas Metalo Kryžius Gimbal Butt Cap Padengti

Metalo Kryžius Gimbal Butt Cap Padengti "PASIDARYK pats" Valtis Lazdele Grimzlė Lazdele Sudėtinės dalies Remontas 1Pc
Jis gali apsaugoti meškere butt cap ir žiedai nuo žalos, Pagamintas iš aukštos kokybės metalo, patvarus ir tvirtas Žvejybos polių bžūp tvirtinimo strypas Kompaktiškas ir lengvas dizainas, patogus nešiotis Tinka visų rūšių lenkai, puiki dovana

€3.71 €2.67

Aprašymas: 5 vnt meškere vadovus, įvairių dydžių. Nerūdijančio plieno rėmas ir NAK žiedas, tvirtas ir patvarus. NAK akių žiedas yra lengvas ir apsaugoti žvejybos linijos nuo dėvėjimosi ir plyšimo, kasdieniam naudojimui. Tvirtai pritvirtinkite

€3.90 €2.46

Ypatybė: Greitai Veiksmai - meškerykotis yra jautrus ir padeda žvejybos lengvai. Didelio Stiprumo Keramikos - gidas įrengtas didelio stiprumo keramikos , kuri yra lygesnis ir patvaresnis nei įprastai vadovus. Reguliavimo 24 Tonų Anglies Matrica Ruošiniai

€50.90 €26.98

Žiemos sporto meškere balalaika pastato, Įrengta konteinerių pagal ritė, kurioje, esant temperatūros pokyčiams Nesumažina minkšta medžiaga, iš byloje.Taip, Ritė nebus Подклинивать.Komplekte: kojos liko meškerės ant ledo.

€3.76

Sougayilang1.8-2.4 m Teleskopinis Liejimo Žvejybos Combo Nešiojamas Ultralight Lazdele ir 7.2:1 Pavaros Santykis Žvejybos Ritės Žvejybos Pasirinktinio įvedimo Rinkinys Informacija apie strypo: Medžiaga:Anglies Pluoštas Ilgis:180cm 210cm 240cm Skyriai:7/8/9